Stránky

pondělí 10. března 2014

Co jsem dostala k narozeninám? 2014

Hodně se mě ptáte "Co jsi dostala k narozeninám?" a jestli o tom bude video. Tak video dělat nebudu, ale ukážu Vám to v tomhle článku :) Neberte tohle jako vychloubání, jak říkám, hodně jste si o to psali ;)

Dostala jsem 3 nádherné dárky, za které jsem strašně ráda!

První věc, kterou jsem dostala je nový foťák. Hodně z Vás si myslelo, že jsem nový foťák (Nikon D5100) dostala k Vánocům, ale nene, byl jenom taťky a já si ho půjčovala. Svůj jsem měla pořád jen ten malý, ale chtěla sem lepší, abych si nemusela půjčovat! 

Foťák se jmenuje NICON COOLPIX P520 a je naprosto úžasnej! 

Hodně se mě páte, jestli mi vyhovuje a tak, VYHOVUJE! Má skvělou kvalitu, otočnou obrazovku.. a nevím co všechno. Jsem s ním maximálně spokojená a můžu ho jen doporučit! :)


Jako druhý dárek jsem dostala letenky do Skotska, kam poletím s taťkou za tetou v dubnu (od 18. do 24.). Už teď si šetřím peníze, abych si tam mohla koupit tunu kosmetiky a oblečení :D Strašně se tam těším a nebojte, vlogy budou! :)

A poslední věc kterou jsem dostala je knížka. Jo, asi si říkáte, že mi šplouchá na maják (jako moje mamka, když sem jí řekla, že chci knížku :DD), že prostě není možný, že bych já chtěla knížku.. já, co nikdy nečte.. já, co na referát čte noc před tím, než bych měla ten referát odevzdat.. ale Teri B. mi ji strašně chválila, tak jsem ji chtěla taky "zkusit" :) Jde o hooodně známou knížku HVĚZDY NÁM NEPŘÁLY. Už jsem kousek přečetla a viděla jsem i ukázku z filmu, který bude mít zanedlouho premiéru v Americe :) Poprvé co se těším na knížku :DD 



No a to je všechno. Doufám, že už se mě na to nebudete ptát :DD
Mějte se hezky, 
a jen tak btw 
mám teď prázdniny, woop woop.
(nechtěla bych chodit do školy :P)

15 komentářů:

  1. OOO:3 krásné dárkyyy♥
    čekej dárek ještě ode mě:D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné dárky a přeju taky vše nej! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelé darčeky! A na tú knihu sa chystám aj ja už doooosť dlhú dobu :)

    http://beautyandfashiontipsbynicol.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Zavidim :3 :3 ......

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj.. Super darceky si dostala :3 len by som sa chcela spytat kolko asi stal ten fotak? Ak nechces nemusis :)

    OdpovědětVymazat
  6. Oh... Ten foťák vypadá nádherně!
    A co se týče hvězd... Mám a přečetla jsem ji za den a půl a myslím si, že je to skvělá knížka ale ten, kdo se s ničím podobným nesetkal, nemůžu pochopit to vnitřní poselství knížky :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ten foťák ti závidím! ;) Taky bych takovej chtěla a přemýšlím jestli tenhle nebo jinej ;)
    Chci se zeptat jak dlouho ti vydrží baterka a jestli nemáš problém s zaostřováním? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na ty vlogy se těším :)
    www.welcomek.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Taky bych chtěla do Skotska. A užij si to tam :).
    P.S.: Super foťák (y)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta knížka je božská, už jsem jí četla a klidně bych si jí přečetla znova O:)
    Přečtená za dva dny;)
    určitě se ti bude líbit!
    přečetla jsem si jí, díky recenzi Teri B. O:)

    OdpovědětVymazat
  11. hezky kdy by se chtěl nikdo kouknout http://www.kattylovato.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat