Stránky

neděle 20. dubna 2014

BRADNOOZ BOX - Duben 2014

Určitě tenhle box znáte - teď ho má snad každý. Firma brandnooz box mě oslovila, zda bych nechtěla jejich box vyzkoušet a já jsem si řekla ,,proč ne?". Sama bych si ho asi před týdnem nekoupila, ale musím říct, že mě box hodně mile překvapil.

První a jediný problém - krabice byla roztržená. Viděla jsem několik videí jak s poštou zacházejí, takže jsem se ani nedivila.. na jednu stranu to i chápu.  Každopádně věci vevnitř nebyli nijak poškozeny, takže v tomhle ohledu je to OK.

Když jsem otevřela krabici byl tam jeden letáček, seznam věcí v boxu a vše bylo vystlané senem (myslím, že je to lýko, ale nevím :D). U rozbalování samozřejmě nechyběla ani Natálka, která se do boxu hrnula nejvíc :D. 


Nikdy jsem box neměla ani jsem se nekoukala na rozbalovací videa, ale byla jsem mile překvapena kolik bylo v boxu věcí. Čekala jsem tak půlku.. takže za tohle velký palec NAHORU. 

V boxu byli dva nápoje, které si hned Natálka zabrala :D. Nikdy jsem nezkoušela přímo krtečka, ale mám ráda pití v plechovce "Hello Kitty" nebo "Simpsonovi". Voda je s příchutí jahody a limonáda je s malinou. 


Dál nějaké koření.. trošku mě mrzelo, že nedali od Bonduellu hrášek místo cizrny, protože víte, že hrášek miluju :D.

Dál něco na zub. Ty sušenky od Lotus úplně zbožňuju, takže DÍKY!

Poslední z věcí.. jediné co bych asi vytkla je ostrý kečup - spíš bych dala jemný, protože u nás nikdo ostrý nemá rád. Ale něco se s tím určitě vymyslí :D. 

S boxem jsem moc spokojená, čekala jsem mnohem méně produktů. Určitě vše nějak využijeme, už teď si polovinu věcí zabrala Natálka "na vaření" :D 

A co Vy? Už jste měli někdy Brendnooz box? Byli jste spokojeni? ;)
Napiště mi do komentářů a pokud vám taky přišel bradnooz box za tenhle měsíc, vyfoťe mi ho, jestli tam budou jiné věci (nevím jestli jsou všude stejné, jsem u tohohle boxu nováček :D).

xoxo Anett.

6 komentářů:

  1. Máš pravdu, teď to točí nebo o tom píše článek snad každej :D Ale mě to nevadí, ráda si to přečtu ;)
    Ta 'pomazánka' s Lotus sušenka vypadá skvěle :O Taky ty sušenky miluju! :)
    Anett, ještě jsem ti chtěla říct, že máš v tom horním okně místo názvu blogu jen tečku. Nevím, jestli mě chápeš, ale dá se tam nastavit jakýkoliv text a ty tam máš zrovna tečku, nezchceš si tam dát název blogu, aby to bylo poznat i na bloglovinu?

    OdpovědětVymazat
  2. Ty sušenky! Mám teď na ně ohromnou chuť, protože chutnají skvěle. A to máslo k tomu, nebo co to je, k tomu bude určitě velmi chutné!
    cosmeticsisourlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, mám s tebe veliký respekt!:O
    máš uplně nejlepší videa a ten blog?:O wááu!♥
    luxusní!!
    taky bloguju a jsem začatečnice:(:( Moc mi to nejde!:/
    www.kiki-diary.blog.cz byla bych moc ráda kdyby si mi něco vytkla!:)
    seš muj vzor!!:)
    Děkuju a prosím neber to jako reklamu!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem Brandnooz box už měla. Dostala jsem ho k recenzi a musím říct,že jsem s ním byla dost spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
  5. ty lotus sušenky taky miluju ale nedošel nám




    OdpovědětVymazat
  6. Moje kamarádka měla uplně stejný problém, ale ona měla tu smůlu že i to zboží bylo omlácené.
    No jo ti naši pošťáci! :D :)

    OdpovědětVymazat