Stránky

pátek 19. prosince 2014

prázdniny aka Vánoce & volno

Dneska jsem s radostí vstala a šla do školy. Asi vás sklamu ale není to tím, že bych byla skvělá studentka ale tím že budu ve škole poslední den a jenom 4 hodiny. Ten krásný pocit..

Jinak slyšela jsem, že minulý článek četli i spolužačky, zdraví vás vejce, hh

Nedávali jsme si ve škole oficiálně dárky protože všichni na tom nejsou finančně dobře a bla, bla. Dala jsem dárek jen nejlepším kamarádkám a jejich reakce mi stačila, pak bych lidem dávala věci denně a pořád. 
Byla to poslední možnost vidět spolužáky tenhle rok protože jsem líná se s nimi ještě sejít a nepřijde mi že bych se se všemi rozešla nejlíp, ale snad v tomhle "všichni se mění a já jsem pořád stejný vejce" (spolužačka citovala, díky) bude v roce 2015 líp dařit. Fakt bych nějakým lidem co kolem sebe mám přála přečíst si moje články, snad by se jim otevřeli oči. Kdyby ne, snaha byla. 


Na prázdniny mám programu docela dost, chtěla bych ještě vidět nějaké kamarády a pořádně si to s nima užít. 

Zítra je turné LP, tyhle akce si vždycky hrozně užívám protože vidím ostatní YouTubery i lidi kteří mě sledují a řeknu Vám, není hezčí pocit než když za Vámi přijde někdo pro fotku nebo podpis.

Potom samozřejmě babičky, dědečkové a taťka, to se musí. Vídáme se často, ale Vánoce nesmí vynechat. 

Co se týče plánů na 2015, pokud nepočítám vylepšování známek, narozeniny, koncert Eda & 1D vůbec nevím. 
Předsevzetí se mi nikdy nevyplatily, takže to nevypadá nadějně s mými přáními. 
Měnit se radši nebudu, protože potom jsem divná. :--) (trošku inside joke, hh) 

Teď radši skončím, protože potřebuju upravit video co má dneska vyjít, ups. 

Užívejte si Vánoce & šťastný nový rok! ^-^

xx Anett

3 komentáře: